De straat tussen Delftselaan en Paul Krugerplein
Klik op de groene pijlen om naar de volgende afbeelding te gaan.
De rode lijnen zijn de nieuwe fietsstroken die aan beide kanten van de straat komen. De groene bollen zijn bomen die aan de kant met de even huisnummers komen. De gele bollen zijn de lantaarnpalen.
De afbeelding laat zien hoe de Paul Krugerlaan Zuid er in de toekomst uit komt te zien met fietsstroken, bomen, groen en verlichting.
Nu fietst een fietser in de Paul Krugerlaan tussen de tramrails en de geparkeerde auto. Voetgangers steken over zonder zebrapad.
De Paul Krugerlaan is een drukke straat met autos en trams. Aan beide kanten zijn parkeerplekken. Er zijn geen aparte fietsstroken.
Lees meer over onder andere parkeren en de tramhaltes op de pagina Basisplan. Klik hier als je je mening wilt geven over het Basisplan.
Wat vind jij goed of minder goed aan deze schetsen? Zijn er nog dingen die je mist? Stuur ze hier in!
Wat vind je goed aan deze schets?
Meer groen, minder parkeerplekken.
Fijn dat er groen in de straat komt.
Groen, ruimte voor de fiets, niet meer 'rommelig'. Veiligheid gaat er zeer mee voor uit.
Fijn dat er fietspad komt. Jammer voor het verdwijnen van de parkeerplekken.
Eindelijk wat groen, echte fietsstroken en minder parkeerplaatsen. Zal stuk minder benauwend voelen als fietser
Wat vind je minder goed of wat mis je in deze schets?
Van mij mogen de overige parkeerplekken vervangen worden door laad-en-losplekken en invalideparkeerplekken. Ik vind dat winkelend publiek ontmoedigd moet worden om met de auto te komen. Tegelijkertijd meer fietssenstallingen plaatsen, om gebruik van de fiets en tram te stimuleren.
Steeds minder parkeerplekken in Den Haag.
Aandacht voor goede fietsparkeerplekken vind ik belangrijk.
Klik op de kaart en bekijk de andere plekken.